Καινοτομίες

Beiersdorf Δερματολογική έρευνα

«Η εμπειρία, το θάρρος, η επιμονή και η δημιουργικότητα είναι ιδιότητες που χαρακτηρίζουν έναν καλό ερευνητή», ισχυρίζεται ο Δρ. Horst Wenck, επικεφαλής της Beiersdorf Front End Innovation, και συνεχίζει αναλογιζόμενος τη μακρά ιστορία ερευνών της Beiersdorf: «Αν λάβουμε υπόψη μας το γεγονός ότι η γνώση στον τομέα των φυσικών επιστημών διπλασιάζεται τουλάχιστον κάθε οκτώ χρόνια, τότε σήμερα γνωρίζουμε 5.000 φορές περισσότερα από ό,τι οι άνθρωποι πριν από 100 χρόνια. Το γεγονός αυτό αντανακλάται στην τεράστια αύξηση των γνώσεων που έχει αποκομίσει η Beiersdorf σχετικά με τη βιολογία της επιδερμίδας και τις βασικές βιολογικές, χημικές και φυσικές αρχές της βέλτιστης θεραπείας του δέρματος, και τελικά στην αύξηση των πρωτοπόρων προϊόντων και συστατικών, τα οποία εκτοξεύθηκαν από τα μέσα της δεκαετίας του 90».

Το θεμέλιο για την πρόοδο και την καινοτομία στην Beiersdorf είναι η συνεχής αναζήτηση νέων βιολογικών ευκαιριών που θα στοχεύουν στις ιδιαίτερες ανάγκες των διαφόρων τύπων επιδερμίδας και ηλικιακών ομάδων. Σε αυτό το πλαίσιο, μια διεπιστημονική ομάδα αποτελούμενη από ανθρωποβιολόγους, κυτταροβιολόγους, μοριακούς βιολόγους, ανοσιολόγους και βιοχημικούς στο ερευνητικό κέντρο του Αμβούργου διεξάγουν τις έρευνές τους σύμφωνα με το γνωμικό «Μαθαίνοντας από την επιδερμίδα, για την επιδερμίδα». Οι έρευνές τους στοχεύουν στην ανακάλυψη νέων δραστικών ουσιών που συνδράμουν την επιδερμίδα στις μεταβολικές διεργασίες του όσο πιο φυσικά γίνεται. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η ομάδα χρησιμοποιεί τις τελευταίες βιοχημικές, μοριακές, βιολογικές και φυσικές μεθόδους ανάλυσης και συνεργάζεται με ένα παγκόσμιο δίκτυο ακαδημαϊκών, θεσμικών και βιομηχανικών εταίρων από τον χώρο της έρευνας και της επιστήμης. 

Με αφετηρία την επιδερμίδα

Με αφετηρία την επιδερμίδα

Οι ερευνητές μας χρησιμοποιούν υπερσύγχρονες τεχνικές για να μελετήσουν την ανθρώπινη επιδερμίδα, το μεταβολικό μηχανισμό και να αποκαλύψουν τα μυστικά της γήρανσης του δέρματος. Αναζητούν καινοτόμα συστατικά που υποστηρίζουν τις διεργασίες που ακολουθεί το ίδιο το δέρμα.

Διαβάστε περισσότερα
Δεδομένα με αριθμούς
  • Ο τομέας της έρευνας στην Beiersdorf

    Περίπου 637 εργαζόμενοι απασχολούν τον τομέα Έρευνας & Ανάπτυξης παγκοσμίως
    €183 εκατ. ετησίως επενδύονται στο R&D το 2015
    Το Τμήμα Καταναλωτικών Προϊόντων κατέθεσε ευρεσιτεχνίες για 61 καινοτομίες για το 2015
    Εργαστήρια σε Γερμανία, Βραζιλία, Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία, Μεξικό, ΗΠΑ για την κάλυψη αναγκών κάθε τυπου επιδερμίδας
    Ένα Παγκοσμίως αναγνωρισμένο Κέντρο Δερματικής Έρευνας, και ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα στην Ευρώπη
  • Η πρωτοβουλία της Διεθνής Ανοιχτής Καινοτομίας ξεκίνησε το 2010 με σκοπό να αυξήσει τη δυναμική μας στην καινοτομία
    800 μελέτες ετησίως σε 50 εξωτερικά ινστιτούτα παγκοσμίως
    Περίπου 500 συνεργασίες με πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα και νεοσύστατες επιχειρήσεις
    Μόνο το 2015, διεξήχθησαν περίπου 1.800 μελέτες με 38.000 συμμετέχοντες κατά προσέγγιση

Μάθετε περισσότερα για την καινοτομία Beiersdorf στον διεθνή μας ιστότοπο

Κύρια σημεία για την καινοτομία

Κύρια σημεία για την καινοτομία

Σήμερα, η Beiersdorf διαθέτει πάνω από 130 χρόνια εμπειρίας στην περιποίηση της επιδερμίδας. Με τα χρόνια, η εταιρεία θέτει επανειλημμένως νέα πρότυπα με καινοτόμα προϊόντα της και θα συνεχίσει να το κάνει και στο μέλλον.

Μετάβαση στο Beiersdorf.com

Περιποίηση της επιδερμίδας με παγκόσμια εμβέλεια

Περιποίηση της επιδερμίδας με παγκόσμια εμβέλεια

Η ιδιαιτερότητα του δέρματος είναι η απαρχή της ανάπτυξης κάθε προϊόντος στο κέντρο δερματολογικής έρευνας της Beiersdorf.  Και επειδή οι καταναλωτές ανά την υφήλιο έχουν διαφορετικές ανάγκες, η Beiersdorf διαθέτει εργαστήρια ανάπτυξης προϊόντων και ομάδες που πραγματοποιούν έρευνες αγορές σε διαφορετικές ηπείρους.

Μετάβαση στο Beiersdorf.com